Цялата активност
- Последния час
-
Жоре, поставения въпрос е за какво служи клапата. Аз не знам дали тази клапа издава звука, затова и отговорих саркастично. Пепино е отговорил подробно, та се нядявам страстите ауспухови да се успокоят
- Днес
-
Тази клапа работи съвместно с ЕГР-а,старт-стопа и участва при регенерацията на ДПФ-а.
-
sdi-diesel started following Проблеми с ЕКУ
- Вчера
-
Само трябва да е преди 12, щот магазина работи до 13
-
Е, не можа ли това да го напишеш в първото си мнение. На никой с нищо не помагаш така. Щеше да ми спестиш умуване и ровене в нета за търсене на теми за клапи. Изобщо нямаше да пиша в темата.
-
Би следвало и при мен да се чува това съскане, но не съм го забелязал. На следващото вадене на Мицьо специално ще се заслушам.
-
ebo0 started following Странен шум (виене) при подаване на газ Skoda Octavia III 2.0 TDI 150 к.с. 6 DSG
-
Странен шум (виене) при подаване на газ Skoda Octavia III 2.0 TDI 150 к.с. 6 DSG
ebo0 отговори на Емил Стоянов's тема в Octavia 3
И аз имам същия шум но забелязах ,че го прави когато колата не си прави регенерация на дпф-фа почне ли регенерация изчезва Дали може да е свързано със дпф -
Пичове, моята също "съска" от ауспуха, ако я осавя да работи на място, независимо топла или студена и независимо от околната температура. След минута-две работа се чува, ако си до ауспуха. От ден първи е така. Затова и писах, че щом се чува, вероятно трябва да се чува.
-
Заглеждайки се в снимките се замислям, дали няма някъде "пробив" преди клапана и просто да "издиша" от там? На снимките не виждам черно, но пък няма снимки от обратната страна.
-
Говорим за диф де. Стига с тези кутии. Не знам Гена с какво новия диф е по-различен от стария. Тя топлата вода е открита отдавна. Чак и инструментариум да иска. Важното е зацепването пиньон корона. На старите се регулира с дистанционни пластини. Направено си е в завода. Колкото свалиш се слагат обратно и толкоз. Тук може даже и да е фиксирано, без реглаж. Също не се знае до каква степен е разглобен и до кои лагери се е стигнало.
-
Ако трябваше да обяснявам за събиране на петстепенна кутия на 120 -ка или Фаворит , може би , но тез новите за всяка операция имат специални инструменти , та не съм аз
-
Ами да не казвам голяма дума, но така като го гледам тоя змей не ме плаши, изглежда сравнително безобиден. Ако видим зор в Събота, ще вдигам и моя капак, то се е видяло...
-
Даа Предполагам,че е точно това Благодаря за отговора
-
Ти си. Помогни на колегата да го сглоби. Щом се е наел да го ремонтира, даже е и извадил лагерите, предполагам знае за какво става въпрос.
-
Всъщност разглабянето е лесната работа , сглобяването с всички допуски и преднапрежения е тънкостта на диференциала и скоростната кутия.
-
PRR started following Ел.клапан на ауспуха
-
Ако не се лъжа това е клапана за дюзата за AdBlue. Някъде бях чел, че е сложен за да не изпуска тая химия в атмосферата при не работещ двигател, а да я задържа в гърнето. Ето и схема: https://idpartsblog.com/2015/12/02/dieselgate-series-dpf-technical-description/
-
Да добавя за съскането При подаване дори и на малко газ това ,,нещо,, отваря и свистенето изчезва Явно когато е на свободна стои полузатворено и от там идва и това съскане Поне така си го обяснявам
-
Наричам го ,,клапан,,защото го виждам как се движи,отваря и затваря при подаване на газ,но може и да не е клапан Свистенето или съскането се чува отзаде,от изхода на тръбите,иначе си е безшумна От долу никъде не шуми или да изпуска нещо
-
Ивоначев се регистрира във форума
-
Това си изглежда фабрично и сигурно е с друго предназначение. Може и да не се води клапа. Сега видях, че в заглавието пък пише клапан, а това са различни неща, но вече няма значение. До тук съм с гадаенето. п.п. Има черни точки на снадката, като от изгорели газове. Да не би да издиша от там и затова да свисти.
-
-
-
Ще направя снимки,да Не ми изглежда нещо да е преправяно или заварявано Да добавя,че колата е с adblue ,ако това е от значение