Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. Притежавал съм няколко по-мощни бензинови автомобила и от моя опит мога да кажа, че разликата в разхода в града не е повече от 2-3л/100км. 95% от автомобилите в България 100км в града ги минават за поне седмица, което се равнява наа 25-30лв на месец
  3. Доктора @The Best Forman е карал, чат пат, от дъжд на вятър, когат дойде и щом се наложи, една 6 годишна бензинова Октавия 3 1.4ТСИ 6М на 72000 км, много му тича, харесаха се двамата с колата, та щом той я препоръчва като вариант - вервайте му.
  4. Споделям мнението. Относно скоростните кутии не се наемам да давам мнение. Карал съм dsg, на Супърб 2, много приятно е, но аз съм си класик, предпочитам ръчната кутия.
  5. Возил съм се и дори веднъж карах малко Октавия 3, 2017, с 1,0 тси 115 коня. В момента е на около 55000 км, служебна на тъста ми. Колата се използва основно за извънградско и мога да кажа, че има тяга, върви добре, дори и с 5 човека, тиха е. Въпреки това, мисля, че след още 5 години тоя миксер, ще е към края на живота си, особено ако се спазва обслужването по сервизн книжка, което е на 30000км или 2 години. При такива изцедени мотори според мен повече от 12-15к км, не трябва да се допускат за смяна на масло, но нали е служебна и фирмата няма да се бръкне за още няколко смени на масло. Виж да беше някой голям атмосферен мотор с малко коне може да се допуснат повече километри пробег между смените. Като цяло не я познавм много добре колата, но още още от миналата година ми се причуват някакви странни шумове откъм мотора. На магистралата си лапа доволно количество бензин, въпреки 6-те предавки. Иначе за основния маршрут, по който се ползва (до към 100-110 км/ч), е доста приятен разхода, около 5/100 бензин. Брат ми има 1,4 CNG 110 коня - доволен е. Веднъж я карах, но за няма и 1 км, та не мога да дам реални впечатления. Много се кефя и оценявам тишината и лекия волан. Колата я взе миналото лято на 72000км, та смятаме, че има достатъчно ресурс да си я покара, а и въпреки по-високата цена на метана, разхода му е доста по-нисък като количество.
  6. roodnb

    Skoda Octavia 3 vRS, EvilRed Powered

    Аз тъй като съм добре запознат със 3-ката и няма какво да кажа много , освен евала за положените усилия както и на Тони , така и твойте , но ще кажа ,че много се радвам, че си я купи, за да взема аз двойката
  7. Днес
  8. Лично моето мнение , че 1.0 за Октавия е малък , но хора , които са взели такава си се возят. 1.2 карам на Фабия и е ОК , но със спокойно каране. Може да се движи и бързо , може и икономично , но не знам на Октавия как се представя този мотор , еле пък с ДСГ. Най-разумната комбинация за Октавия е 1.4/1.5 ТСИ (според мен).
  9. Вчера
  10. Здравейте, в процес на избор съм на Октавия производство 2014-2016. Има ли някой с опит с бензинови мотори 1.2 и 1.0? никак не ми вдъхват доверие за дулгосрочна употреба. Пробвах 1.4 TSI DSG(7). 150 к.с на 90 хил. км. Бих казал върви добре, автоматика е сполучлив на този етап. Та за малките мотори какво ви е мнението и за скоростите сус 7 предавки също ще ми е полезно да чуя. Мерси
  11. PIIIcoppermine

    Смях в залата :-)

    Или е Бе, или е Де. Искам 50/50!
  12. Минимум Абсурд Знаеш ли защо - има плащане на вноски. Точно там е разковничето. Ще има още повече автомобили... Лично аз плащам по 450-460лв гражданска. Дали ще ми дреме, ако я направят 600лв, например... все тая... ще я пусна на 4 вноски и пак ще съм на пътя - така ще разсъждават още много хора. Просто едни други хора ще се облагодетелстват, както винаги. Аааа, чадо ш'съ сетиш! Чиста спекула и най-просташкото изравняване на цените, защото се уплашиха от еврото В Гърция горивата са от 1.79 до 2.07 евро (дизел и бензин имат минимална разлика от няколко единици стотинки). Сега, ако направим сметката, цената и при нас е същата като в Гърция. Има и още нещо, не забравяйте, че нашият пазар е малък. Само 5 милиона и нещо сме в държавата. От тези 5 милиона колко карат автомобили, колко са пенсионери, деца, колко от колите са на фирмаджии, колко са лични и т.н. Май по-голямата част са фирмени автомобили, нали (аз имам 3 фирмени /два дизела и един бензин/ и един личен /дизел/) Ами, фирмите вземат по няколко бройки наведнъж и търсят цена и съответната хомологация (N1). Това се постига най-лесно с дизел (рентабилно, нисък разход колкото и да настъпваш, здраво)... Последно, когато обикалях по представителствата да видя кой-какво ще ми предложи, ме питаха "ама вие защо търсите бензинов автомобил за фирма, имаме само дизели налични". Търси се N1 и т.н. Рядко изпадаше N1 бензин/газ, който да няма проблем с данъчните. Като цяло, ако погледнем реално цените в Германия или Словения, Словакия и т.н., ще видите, че някои чисто нови коли по ценова листа са по-евтини от същите в България. Пазарът е по-голям и има по-голяма конкуренция, това е основната причина Наскоро си приказвах с един приятел и той ми каза, че от Август 2022 чака за бензин с "фабрична" газ едно от представителствата (пак фирмен автомобил с N1). Обещали са му да я докарат до Май 2023 Дизели му предлагат до 3-4 месеца, ако иска, да е в България, но той държи на бензин+газ. Честно казано, тези, които познавам и караха бензин-газ минаха на дизел миналата година. После вдигнаха цената на дизела, и тези същите, или спряха да карат колите си, или почнаха да търсят бензинови автомобили (но без газ). Баща ми търкаля Дъстър 1.3Tce 150 коня бензин - ми тая каруца му дава по-висок разход от 2 тона кораб - 2.2 дизел 200 коня, около 7 години по-дърта кола. И най-много ме кефи, като каже "ааа, аз ще си карам кротко" Ми, аз ако карам кораба кротко, то той ми дава по-нисък разход от кроткото каране на 1.3 бензин с турбо, 50 коня по-малко и близо 500-600 кила по-лека кола... Сравненията не са много удачни, но от забавната страна на нещата стават.
  13. Ееее, супер е! Как не успях да се включа
  14. И аз ще си метна тук снимчиците , макар и няколко пък после може да се преместят в отделна тема. Иначе мен супер много ми хареса , да студено беше , но пък се събрахме. тази вечер ще пробвам да пипна леко клипчето от влизането на паркинга на Хоум Макс и ще го качим и него
  15. У нас бензинки на вторичният (третичен, петичен и т.н.) пазар няма, защото я им вижте цените на Запад - колко трябва да струва тук като я вземеш за 20 000 + евра, платиш й транспорт и си сложиш нещичко и за теб? Нали за туй бачкат джамбазите. А народът иска да се глези - да кара новички возила, само да сипва и да върти геврека, ама колата да не се чупи и да не харчи нищо. Па ако я вземе и тънко, си е най-харно. Идиоти, като мен, които си докарваме 15 годишни бараки за къси пари сме малко вече - всеки иска нещо ново и лъскаво. Ей я първата, която ми излиза в немското мобиле - доста базова Октавия бензинка от 2021 https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=337150925&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=22900&makeModelVariant1.modelId=10&minFirstRegistrationDate=2018-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=relevance&action=topOfPage&top=1:1&searchId=ac55c882-34c3-12ce-ad85-2e9131f3a72f&ref=srp - като я докарат до тук ще е на цената на нова от магазина.
  16. Izolini

    Не върти стартер

    Така става. Щото аз под "черпя" разбирам поне едно малко
  17. Отговора на въпроса защо почти няма сравнително нови като година на производство бензинки на нашия пазар е много прост. От една страна явно европееца, който предпочита бензин, не иска на този етап електричка, не му допадат новите малки бензинови мотори и т.н. Все предпоставки да си задържи 2-3-6 годишния бензин. Съответно нашите търговци са ограничени от към внос. От друга страна нашенеца най-накрая е разбрал, че дизел се кара на дълги разстояния, защото късите го убиват. Ремонта/подмяната на един DPF или проблем с AdBlu например, може да надхвърли драстично икономията по колонка. Всъщност има и трето, произтичащо от второто - българина може би се е усетил, че европееца купува дизел, когато кара много. И му е увряла най-накрая главата, че масово дизелите на по 4-5 години отиват на вторичния пазар защото са на по 200К+ пробег. И тепърва ще започват да влизат по-често в сервиз. А честите ремонти на един сравнително нов като година на производство автомобил не бих казал, че са евтини. Европееца си е направил сметката, явно вече и българина. Лафа "като нов", "уникат" и т.н. все по-трудно минава. При цялата тази ситуация, логично е бензина да стане предпочитан за голяма част от хората. В крайна сметка повечето българи, ако ходят с кола на работа, не е голямо разстоянието, което пътуват. През лятото 1-2 морета, ако някой има село/вила - да иде няколко пъти. Я навъртат 10-12К на година, я не. Та в този ред на мисли, логично би било да се предпочете една малко по-стара бензинка, но далеч по-малко амортизирана, съпоставено с доста по-нов, но скъсан от каране дизел с редица потенциални проблеми и разходи. И затова излезе ли бензинка на пазара, изчезва бързо. Сега се сещам и за друго. Цената на горивата. Това, което се случва в момента, ако някой може да ми даде приличен довод, различен от това, че се спекулира, ще съм благодарен. Дизела е грубо с между 35 и 50ст. по-скъп от бензина. При два идентични автомобила, с идентични като възможности двигатели - ами тя разликата в цената за гориво/пробег вече не е толкова голяма. За 50 литра дизела плаща с около 20+ кинта в повече.
  18. Всички са ти отговорили, като аз бих допълнил, че не важи само за Шкода. Това до някъде е и причината да си търкалям старият бензинов Супърб В момента специално дебна за 2.0 TSI Супърб, защото дизел бих карал само и единствено чисто нов, а нова колата не бих си купил каквото и ще да става поради ред причини Колко време ще продължи дебненето, един Господ знае... Ако не го издебна, освен марката, най-вероятно ще сменя и държавата (Шкода го броя за немско, понеже си е VW), да не кажа и континента производител, насочвайки се към братята от Южна Корея
  19. sauber

    Не върти стартер

    Не мисля честно казано. Но аз не бухам сламката за да пръскам обилно. Обикновено пръскам по ключа и го вкарвам-изкарвам няколко пъти
  20. Колега, виж това клипче, дали при теб го имаш този термостат, за който говорят. Моята Октавия беше с DSG и беше с двата термостата,точно както е на клипа.
  21. Точно от паркинга на ЕспасАуто купих моята Шкода, но тя беше към Интерлийз (лизинга на ОББ). Сигурно година и половина гледах 3-4 търговеца, докато дойде бензинка на малко километри.
  22. Стара максима. Ако е бензин, може и да затрети.
  23. В този ред на мисли, мой близък приятел има Q3 2012г 2.0 TDI, а работата му е почти до Пазарджик, та всеки ден бичи по 220 км отиване и връщане. Твърди, че сипва догоре два пъти седмично (четвърък и неделя). Верно, колата си е разход, но явно харчи колкото й сипеш
  24. голяма част от автомобилите купувани тук,които се продават са фирмени върнати от лизинг те са предимно дизелови защото е по-изгодно на фирмите отново откъм разходи тук https://espaceauto.bazar.bg/ излизат доста шкоди, но са най-вече дизел
  25. Историята за Танцуващите ***** и мокрите **** остава клубна тайна: Чудесен екземпляр и първа клубна среща: Разкошна единичка. Отново първа клубна среща. Пристигна чак от Плевен, за да се видим и запознаем: Излишно е да казвам , че имаше и леки ремонтни дейности:
  26. Получи се наистина много приятна и забавна среща . На фона на "хладното" време ( което е и чара на зимните срещи ) бе доста посетена , а и доста разнообразна от към модели . Включиха се и нови колеги , за които това бе първа среща , някои хванаха баш последния момент за тръгване Лично на мен маршрута много ми допадна . Доста спокойно , приятно и безпроблемно покарахме и успяхме да изпълним замисъла на авто похода . Колоната почти през цялото време бе заедно , без накъсване и изоставане . Подкрепям напълно "малкия" Мони ... Кога пак ? , а Юли шЪ ме прощава , че го "нахвърлях" малко ама много се накефих да гледам "светлинното шоу" от vRS-ката в огледалото . Пускам в друго мнение и няколко снимки само от крайната дестинация ( паркинга на Home Max бе супер - спокоен и широк )
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.